Subject: RE: Infoühiskonna teenuse seadus
From: "Stina Avvo - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: "Patricia Suimets" <[email-masked]>, "Anna-Riin Meensalu - MKM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Jul 2025 00:01:16 +0300

Tere

Täname pöördumise eest!

Justiits- ja digiministeeriumi koosseisu liikusid 01.01.2025 seisuga
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumist (MKMist) digiarengu valdkonna
ülesanded: digiühiskonna poliitika kavandamine ja elluviimise
koordineerimine, avalike e-teenuste arendamise koordineerimine ja nende
ühtse platvormi arendamine, digiteadmiste arendamine, digiarengu ja
küberturvalisuse üleriigiline korraldamine ja järelevalve, riigi
infosüsteemide, sealhulgas andmepoliitika kujundamine ja koordineerimine,
kesksete võrgu- ja infosüsteemide arendamise koordineerimine,
telekommunikatsiooni korraldamine ning sellekohane õigusloome (VVS
<https://www.riigiteataja.ee/akt/130122024001>  § 59 lg 1, seletuskiri
leitav Riigikogu kodulehelt
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/70fd3a41-edf8-45c4-a6f9-6
29223a43198/vabariigi-valitsuse-seaduse-muutmise-ja-sellega-seonduvalt-tei
ste-seaduste-muutmise-seadus/> ).

Infoühiskonna teenuse seadus (InfoTS) on ettevõtlusega seotud õigusakt
ning jäi MKMi ettevõtluskeskkonna ja tööstuse osakonda. Sellest tulenevalt
oskab InfoTS osas abiks olla nimetatud osakond ja selle osakonna
digimajanduse nõunik.

Edastasime Teie kirja käesoleva e-kirjaga ka MKMi.

Lugupidamisega

Stina Avvo
Talituse juhataja
Justiits- ja Digiministeerium
58851218

From: Patricia Suimets <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 8, 2025 2:37 PM
To: [email-masked]
Subject: Infoühiskonna teenuse seadus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile Miltton New Nordicsist. Otsin inimest, kellega võiks
suhelda infoühiskonna teenuse seaduse osas. Minu andmetel tegeles selle
teemaga varasemalt MKM-i digimajanduse nõunik. Kas digivaldkondade
liikumisega JuM-i alla on olnud muututsi? Kellega soovitaksite sel teemal
ühendust võtta?

Lugupidamisega

Patricia Suimets | Miltton

Praktikant

+372 5347 6796
Telliskivi 60/2, I-hoone, C-sissepääs, 5. korrus | 10412 Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
miltton.ee <http://miltton.ee>